hemma sjuk!

Vad ska man göra?

Gick till jobbet men gick hem efter ett tag med feberkänningar, huvudvärk och matthet.
Sovit i soffan, ätit i soffan, tittat på tv i soffan och kramats i soffan. Mycket Soffa och även fast jag
vet att jag ska slappna av och bara försöka bli pigg och frisk så kliar det i kroppen av rastlöshet..
Mycket lustigt det där. Får försöka engagera mig i något i morgon om jag fortfarande mår som jag mår, idag har jag ingen ork till någoting. Blev till att skippa meditationen som jag faktiskt ville gå på..

Men nu twilight för 5 gången!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Määähh, lille du!!

Krya å dig, å hoppas vi kan ses snart igen!!

Tack igen för i lördags, jag hade jätte trevligt!!



Pöss!



Ut å promenera när du e piggare?

2009-09-22 @ 20:35:10
Postat av: Anonym

(oj, det va ifrån Malin.. det försvann?!.)



Pöss..

2009-09-22 @ 20:35:59
Postat av: JOs

ja promenera absolut=)

2009-09-23 @ 14:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0