Förra veckans looks-of-the-day




Ja då var det Tisdag och andra jobbdagen. Fick ju veta att vi ska förändra vårt sätt att jobba och i princip ändra allt med vår butik om jag fattade dom fina kostymnissarna rätt. Vi ska bli ett förtagscenter. Detta innebär att jag måste ställa mig inför min största jobb-utmaning någonsin. Jag måste kunna stå inför människor och kunna göra presentationer och lära mig helt andra system och produkter, det är med spänning och skräck jag tittar på vad som håller på att hända men jag bad om en förändring just för jag började verkligen bli riktigt jobbtrött. Det största pluset är ju att man ska eventuellt börja klä sig i kavajer =)
Puuuuh känns som den där meditationskursen som startar idag är välbehövlig inför vad som ska komma skall.

Önskar Söt lycka till som börjar med streetdance idag=)Jag håller tassarna för dig♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det fixar du, det är jag säker på! Blir nog ett lyft för dig! Kram

2009-09-01 @ 09:09:15
Postat av: Malin

OOOOhh. Vad fin du e!

2009-09-01 @ 09:35:56
Postat av: fia

Ohhh tack Mollan, ska komma o hämta nycken det är bara en fråga om när;)

2009-09-01 @ 17:38:35
Postat av: Emil

Äntligen händer det något, eller hur!!! Känner på mig att butiken kommer bli hur bra som helst. Vilken kul utmaning! Du får berätta mer när vi ses!



2009-09-03 @ 17:11:59
URL: http://www.telia.se/uc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0