hej oh hå.

Vi är som sagt ett gäng på cirka 25 personer som har hyrt ett stor hus utanför Jönköping precis vid vattnet.
Där ska vår midsommar firas med god mat, lekar och sprit, ja en traditionell midsommar helt enkelt.
Jag är i full färd med att koka potatis vi ska ha med oss ut och packa väskan full med varma kläder=)

ohh nu kom sooooolen..



Min somriga klädsel, älskar klänningen, jagat efter den=)
Och min nya tattoo. Telia står det i den. I samband med
löneförhandlingen trodde jag det var ett smart karriärsdrag
och införskaffa en sådan!!

Kommentarer
Postat av: lina

Är det en riktig tatuering? Med telia?

2009-06-20 @ 16:36:22
Postat av: annie

vad söt du är i klänning! jag kommer inte i nån av mina snart, jnut av att vara smal..;-)

2009-06-22 @ 17:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0