Det är bara jag och min kattvän hemma här.

Idag är jag ensam hela dagen.
Alex är iväg och spelar stor pokerturnering som skulle hålla på hela dagen och antagligen natten med, hoppas han tar hem storkovan, hade suttit fel med cirka 7000 som potten tror jag låg på.
nej jag är i soffläge idag. Var ute med jobbet igår och jag lär mig då aldrig att det man ska helst sluta dricka efter jaaaa iaf klockan 01.00 nej men jag gör tvärtom, drar upp ett jädra tempo vid 01.15 och tar sista drinken i en svepande rörelse precis innan hemgång. Gör om gör rätt.
Så en lugn kväll verkar vara planen. Om ingen annan har andra tankar...
Vickan försökte dra med mig ut, men jag kanske ska ta de lite vackert med det ett tag.
Hinner väl ändra mig till klockan 21.00

Nej nu är det lax,spenat och pasta på menyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0