Partykvällen med drinkkaos och satc-orgie.

Idag är en riktig slödag. Alex har sprungit till jobbet den stackaren och jag sitter
i soffan hungrig och tänkte köra ännu en SATC-maraton. Brukar bli ett varje år vid denna tiden.

Börjat kolla mer på mina valmöjligheter med att börja plugga. Hittade en fotoutbildning på
en folkhögskola som verkar mycket
intressant, Är bara lite jag måste kolla upp innan plus att
ta reda på hur skulle kunna bli med tjänstledigt. Vill ju inte förlora min fina fasttjänst på telia.

Faen vad skoj det var igår trots att vi aldrig kom ut på den förbaskade krogen..
Men men. 600 kr systemet inhandling igår förvandlades till häxblandning;) like the good all days...
Musiken var där efter med. härligt härligt. Nej åter till "the Telli"

Våra indigridienser

smakar av lite

Rosa pantern

Det börjar se suddigt ut

Oh my god.

Kommentarer
Postat av: Karin

härliga bilder!

haha ja det är ju iaf bra att dom bryr sig:p

2009-01-11 @ 15:31:42
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Therese

Åh, rosa pantern är så jäkla god!! kolla gärna in min blogg

2009-01-11 @ 15:36:27
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0