Mina planer, vad är dina planer?

Hej Hallå! Jobb Jobb, sedan ska jag ta ett varv runt sjööön med Nööööördiiie. Vi ska väl gå igenom våra liv den senaste veckan och det är ju en hel del  som har hänt med Norrköpingsresa, Modell fotografering, skolplaner,kisseprat och pojksnack självklart. Så det är frågan om vi hinner det på den tiden ;)

Senare ikväll så är det ju så att vi får nya grannar......Tadaaaaahh! Maalin och Patrik flytter in under oss.
Skoj skoj skoj. Så jag o Malin tar väl en kvällsmat ihop för tydligen är inga av våra "män" hemma.
Ja de var planerna dårå. Snart vankas det helg och då ska jag o Alex iväg på TELIA SM i Karlstad. Sova på hotell två nätter och festa en massa och självklart köra bågskytte med.. haha undra hur de kommer att se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0