är jag normal eller ej, that's the question

Ibland undrar jag om jag har alla hästar hemma?. - Som hjulet snurrar men hamstern är död lixom.
Mina humörsvängningar är massiva. Stackars pojkvän säger jag bara.
Jag går från lycklig till olyckligaste i världen på 4 sekunder.

Gråter en skvätt sedan är allt bra. Finns de fler som mig eller måste jag söka mig till
Sjukhus så dom får skära i mig och göra massa tester??

Tog innan mitt förnuft till fånga och gick och tränande. Och VIPS, så känner jag mig
hel igen. Tankarna har klarnat i skallen och jag känner mig redo att ta tag i saker igen.

Är jag knäpp eller är jag knäpp??

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, du e knäpp! Alldes bästaste knäpp för att vara du! Tänk vad tråkigt det vore om du inte var så som du är!!

Så så är det!

Pöss påre

2009-01-22 @ 21:36:01
Postat av: josefin

hahaha skönt att höra mollan. Snart bor du här!! Längtar? Såg nog att dom börjat packa din skit nu under oss. de va på tiden;) PÖZZ

2009-01-22 @ 22:43:43
URL: http://aouris.blogg.se/
Postat av: Lars

Citalopram. Gå till läkaren och be att få citalopram. Det gör underverk för de där värsta humörsvängningarna och kvinnor får dem även för att motverka PMS. Superbra helt enkelt.

2009-01-23 @ 01:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0