är jag skolmatrial ?

Sköna Ni är med idér! Mera mera..
Jag tänkte om man kanske ska sminka sig men bara halva ansiktet. Och genom det tolka ordet yta ur ett perspektiv.
men men jag har tid ialla fall. Ansökan ska inte vara inne förens senast 3 maj.
Så om jag inte kommer på andra tankar kanske jag pluggar på folkhögskola eller om jag ska
gå på vanlig högskola?

Idag bestämde jag att jag ska gå vid 4, och bara vetskapen av detta får mig att sväva lite på moln,
och tycka att allt känns lättare=) Ska ta mig till gymmet och senare ikväll har jag bokat biobiljatter för mig
och Söt. Benjamin Button är det som gäller. It´s a good day helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ytor såklart:p

2009-02-04 @ 13:56:51
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0