städmani har jag, hate hate it.

Oh hann klippa mig idag, fresh fresh.
Tänkte slå på stort å ta en a lá posh beckham.. men när man väl sitter där
så ångrar man sig ganska fort och köra på den vanliga toppa och klippa upp.
tråkig svensson. Efter det blev de dammsugning och tork av golv, mycke upphetsande.

Tagit ledig från jobbet för att jobba liksom, varför blir det så???
Känner bara så mycke krav på mig själv att allt ska vara perfekt här hemma.
Just därför det kanske var skönt att komma bort ihelgen och bo på hotel, där man man äta mat
i sängen, slänga handuken i duschen och kleta handfaten fullt med smink. Och det känns underbart!!

NU... Promenad? Gym? Eller kaffe i soffan? Det är frågan. vet vad man borde.
SEN... Biiiiiooooooo.. Brad Kuk ska vi kolla på ;)
(nu kommer mamma reagera)

ser ur som man borde putsa rutan här ju.


Bara för det är fiint. Annie & Jimmy

Kommentarer
Postat av: annie

vad söt du är...! jag har ett fotouppdrag till dig när jag är i 7mån... bara att vänta och vänta..;-)

2009-02-05 @ 09:24:07
Postat av: Jo

Jaaaaa vad skoj=)=)

2009-02-05 @ 11:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0