kommer ej på rubrik.

Igår dissade vi hela idén med middag-tu-man-hand-med-levande-ljus. Utan var på Mello-fest(red. Melodifestival partaj)
hemma hos Kalle och Jonathan med massa andra likasinnade människor;) Kul var det. Klockan blev dock så mycket så att ta sig in mot något krog kändes inte aktuellt utan det slutade med mig, söt och kvarbliven kyckling med jordnötssås. Jaja, bättre än att gå till Mac-fuc-donalds.
fast vi gick inte helt imot att fira alla-hjärtans dag. jag fick på morgonen både en oljemassage, alltså presentkort
hos en salong och en ask med fina chokladpraliner. Söt hade tidigare av mig fått ett par hörlurar från Ullred
till sin Ipod, fast dom funkade inte! Så han fick nöjet att få vara min pojkvän istället, inte alla som får.

Nej dags att piggna till, ut och promenera och förbereda sig för dagens To Do. Gå på dop.

Kommentarer
Postat av: Vaishali

Tjoho, när ska vi ta fikan?? puss

2009-02-15 @ 14:56:12
URL: http://vaishali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0