Jag var fylld igår och Söt Fyller idag.

Det var banne mig en lyckad kväll. Partystämningen var hög.
10 brudar och massa dricka och björn rosenström. hahaha...
In på Sliver, gästlista och gratis;) Öl och avslutning på Mc tillsammans med Söt som
mötte upp mig som tur var. Grattis till Söt idag. 25 år. Lyckades ta mig upp för att göra
hans första födelsedagsfrukost på riktigt. Han har ju liksom inte firat tidigare men nu var det
dags att ta sitt förnuft till fånga tyckte jag;) Och present fick han med av mig, en gitarr..
Så nu sitter han i soffan och stämmer den för fullt. Lite uträknade med att ge gitarren då
detta gynnar mig. Älskar män som kan spela... It´s HOT!! Men puss till han som fyller år.


Grattis tårta till han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0