Har kunden rätt? inte ofta va.

Hej.

Idag är det mys på schemat. Hyrt film från Telias Digital tv, köpt smaskiga saker och på med
sköna kläder. Alex har dock jour så han måste med jämna mellanrum springa iväf och prata i mobilen
och knappra på sin lilla dator.

Hade ett kundcase idag. Vi har ju ett tripleplay erbjudande för 299 kr, Tv,Bredband och Telefoni.
Kunden: Men då ingår tv-avgift om jag förstår det rätt?
Jag: Nej den måste man ju alltid betala, det är ju radiotjänst i Kiruna.
Kunden: Men det står ju klart och tydligt!!!!!!!, Tv,Bredband och Telefoni. ( skiiiit arg röst)
Jag: Men så står det väl ändå inte?, ingen annan har uppfattat det så.

Detta samtal var alltså egentligen mycke längre och kunden blev
nästan riktigt arg för jag mitt i allt nästan började skratta för jag förstår inte hur
kunderna kan få till det. Kontentan är att vi nu har missvisande reklam.

Blir så trött på människor ibland, Kunden har aldrig rätt... kanske e dags att byta jobb?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahha fuck vilka knasiga människor det finns..go girl och ge dom på örat om dom är dumma..pöss

2009-02-18 @ 20:42:08
URL: http://vaishali.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.radiotjanst.se/



2009-02-19 @ 08:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0