glömde ju berätta om vårt besök.

Glömde nämna att när vi var som mest rastlösa igår och bara ville att någon utöver det vanliga ska hända
så ringde det i Sööts mobil. det var hans syster, hennes Man+nykläckta bebisMatilda som var på genomresa och ville säga hej. Jätte trevligt. Första av Söts släkt som hälsar på oss här nere och får se vår Lya.
Jag tog tillfället i akt och gosa med Tilda. Det är värst vad jag har blivit barnvänlig på sista-tiden. men det kläcks ju bebisar till höger och vänster och folk går med stora magar det är klart det smittar sig lite grann.

Det har varit storstädning här idag och nu håller jag på att laga mat, provar nya saker. Kycklingpaj. Hoppas
det blir ätbart. Drack nog en energidricka för fort, för det känns som mitt hjärta hoppar dubbelslag. Läskigt,
ska nog ta en till och se vad som händer.

VAD TYCKS OM MIN NYA FINA HEADER ? kan du inte se den?, uppdatera sidan dåååå.

Jag och Matilda vid ett annat tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0