Mår mycke bättre.

Hemma hemma, Lagat mat precis. fortfarande hungrig. Försöker hålla igen med kcal för att kunna få ta en öl kanske och smalpizza till Hockeyn ikväll. Önskar mer än något att jag satt ute nu i solen och njöt av kaffe och kaka.
kaffet är förvisso på G men sol på balkongen kan ja bara drömma om. Når inte dit. Kaka har jag hela frysen full, men det är förbjudenfrukt so to speak. Att man ska tortera sig själv på detta sättet. Allt jag ser är chips, bullar och läsk. haha..

Första anhalten för frosseri blir nästa helg då det är sälen med la familia som gäller=)
Rom+varmchoklad kommer vara höjdpunkten.

Vi ska till Norrköping imorgon kom jag på. Namngivningscermoni för Matilda på söndag och innan
dess ska vi träffa Söts familj, inte hela men dela.


sommaröl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0