jobbet gör mig sjuk

Är på jobbet idag, men jag känner mig allt annat än frisk. Är det jobbet man ska skylla detta tillstånd på eller var jag sämre än jag trodde. Hem vågar jag inte gå, varför stannade jag inte hemma idag med? Varför ska man känna sig som en dålig människa för man är hemma och är sjuk, varför varför...

Emma du som ville följa matintag:

Frulle: Ägg+kaviar
            2 dl minimjölk+dl fullkornflingor  201 kcal

Lunch:
Två kyckling lår utan skinn+ 140 gram kokt fullkornpasta  315 kcal

Fortsättningföljer RockerSlemma...

Kommentarer
Postat av: Emma

tack josset.. nu ska vi bli smala o hänga på den coola delen av stranden =)

2009-04-02 @ 12:19:55
URL: http://emmeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0