Älska sig själv.

Är hemma idag. Vaknade vid halv elva och det är något ovanligt så jag antar jag och min kropp behövde vila.
men jag är också trött efter en natt med frågeställningar som förvånar mig själv att jag har.

Får för mig att Alex vill göra slut bara för jag är som jag är och när den rädslan kommer blir jag ännu märkligare i mitt beteende och blir ännu räddare att vårt förhållande är i farozonen.

Svårt att förklara men det kanske inte heller behövs. Jag vet att det vi har är på riktigt och att han älskar mig trots mina fel och brister önskar bara kanske att jag älskade mig själv lika mycket. Tror att det är just den som är problemet, jag tvivlar ju egentligen inte på honom utan på mig själv. Måste älska mig själv.

Hur kan man inte älskar detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0