090427

Vilken hetta idag. ojoj, i butiken var det nog närmare 35 grader varmt. Så jag gick på promenad med chefens vovve istället, det är betydligt mycke roligare förutom när han gör nummer två då är det inte trumvirvlar som ljuder.
Ska tydligen ut och flyga i veckan ja förutom till Rhodos så ska jag o chefen ut o flyga tvåmans plan om tiden finns vill säga, jag vann det på en säljtävling i vintras och det är nästan som jag tar det mer som ett straff än en vinst. Men jag antar att jag överlever, skulle dock hellre ta det efter min semester utifall.
Nu ska jag, Vaisha och Nathalie ut och gå och försöka gå ner dessa 10 kilo till på söndag, kan bli tight men försöka går ju.

Emma imån promenad då?
Utanför mig vid ca 18.20 Okidoki??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0