back from the woooods

Tillbaka efter en eftermiddag tillbringad med min farsgubben och mamma livmoder.
Varit ute och plockat de gula guldet=) så mys så.. Synd bara att kameran låg kvar hemma hos Sara a.k.a Lala. Hade velat ta massa vackra kort från tomteskogen vi befann oss i. Hämtade upp kameran när vi åkte hem för ikväll ska de fotas. Ska försöka få ihop en förfest hemma hos mig, men dom jag hittills skrapa ihop är Emma och Söt.
Så vill Någon komma så är de bara att ta med drycken o partyhumöret=) Innan vi åkte hem så tvingade jag pappa att svänga förbi 4H-gården Vissmålen. Stallet där jag i princip växte upp. Ohh helt underbart att få komma dit igen även fast man känner sig Malplacerad nu när man är gammal och grå. Hittade en box med kissungar... Oooohhh Myyyy God. Jag vill ha... Jag skulle bli världens bästa kattägare, men idén gick tydligen inte hemma hos vissa. så jag får väl klappa en mjuk kudde i brist på annat i flera år framöver. Min lilla kissekatt...



(Foto: Jag Själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0