28 dagar till flytten.

Vaken med tuppen =) Ajaj kan jag säga idag. Igår var första gym dagen på cirka 365 stycken.
Är inte jätte mycket för maskiner utan det blev löpning, rodd och flygmaskinen. Löpningen gick förvånatsvärt
bra förutom flåset då kanske. Mitt mål är ju vara ute och springa med Emma o hennes Vovve.
Så det är bara att bita ihop, men idag min vänner har jag ont i kroppsdelar jag inte trodde jag hade.
Men det är bara att pallra sig dit igen. Söt och jag ska bli träningsfreak har jag bestämt.

Mysigt att kunna gå ihop utan att flåsa varandra i nacken när man väl är där utan han kör sitt och
jag mitt o så ger vi varandra våta blickar från våra olika maskiner vi sysselsätter oss med. ;)

Blev en bio igår med, Arn.
Arn var den första bion vi gick på när vi träffades så det var med lite extra förväntningar man såg den.
Trodde man skulle få samma känslor för den som då men icke, var nog tydligen mer Söt som påverkade mig då.
Inte Arn. Neee nu ska jag laga frukost o sen iväg o bli Hulken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0