smisk på mig.

Ja det var värst var jag inte haft tid med att skriva något
om mitt intressanta liv idag. Fullt upp med kunder. kunder i alla dess former.
Från den irriterande tanten som inte fattar ett skit varse sig om sin telefon eller
om hövlighet till den gamla gubben som var en sådan
chamör att det hade fått till o med den irriterande tanten att rodna.
Ibland blir man glad över kunder och ibland blir man väldigt ledsen.
Har väl svårt att skaka av mig känslorna som vissa framkallar hos mig. Önskar ibland att man inte hade
med människor på det sättet att göra. Att slippa stå öga mot öga och vara
tvungen att ta en massa skit utan att kunna göra mer än fortsätta ha ett leende på klistrat
och instämma att dom har rätt. Vilket dom oftast inte har.

Nog om detta nu. Nu är de Top model för hela slanten som står på
menyn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0