min dag, hur är din dag ?

Idag har jag varit effektiv tycker jag allt. Gäller att passa på då man är ledig=)
Jag har effektivt gjort av med en hel massa pengar. Men två byxor och två tröjor rikare blev jag allt.
Jag o hitta byxor brukar vara ett rent helvete, Passar dom i midjan så är dom för långa eller sitter dom snyggt över
arslet så är dom för stora i midjan. Men idag så funkade de på en gång. Så det kan gå.
Efter detta gick jag hem till Mami som stod redo att gödda mig med Lunch. Snäll hon ä.
Snodde sedan bilen och åkte till min gamla lägenhet som jag har hela oktober ut, lika bra att börja som smått städa ur den. Så kyl/frys och alla skåp är fräsha nu. Fattar dock inte hur jag ska lyckas med ugnen, ser ut som något blivit slaktat där inne och jag vill inte veta vad. Men antar att det inte finns något annat sätt än att skrubba på.

Så nu sitter jag hemma i soffan igen med sönderstädade händer, har varit och köpt Chai thé och chokladpraliner, så nu ska här njutas till fullo. Hoppas bara dagens kalorier räcker till detta. By the way,, Mitt besökantal har stigit wowowow.
Kan detta bero på att jag hamnat med ett inlägg på blogg.se förstasida eller har helt enkelt svenska folket insett att dom inte klarar sig utan ett daglig-Josefin-dos.

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja, jag vill allt ha en liten Josefindos om dagen nu när jag hittat dig igen...;)



SÅ himla fin lägenhet ni skaffat er då! Ser ju underbar ut! Grattis!

2008-09-30 @ 19:08:26
URL: http://lerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0