Jag är duktig

  • Fixat så vårt Internet fungerar, haft en kille här som kopplat ïn routern också.
  • Varit med Mami på stan och köpt gardiner så till sovrummet så man kan sova.
  • Plockat, plockat o plockat.
  • Felanmält det som vart fel på i lägenheten.
  • Hittills ätit ungefär 600 kcal, det är ju tydligen hårda tag igen, varför är inte Fet inne för?


 

Det är ju min lägenhet men ändå känner jag mig vilsen, vet inte vad jag ska göra härnäst.
Kanske ut och gå, men helst skulle jag vilja slänga mig på soffan och äta praliner.

Kommentarer
Postat av: najjo

Sv: man kan söka på google, för det finns en hemsida (kmr inte ihåg adressen) där man kan ladda ner olika photoshop gratis. Det är ju då bara en test så man får ha det i typ två veckor, men man kan ju ladda ner det igen efter två veckor ^^,

2008-09-29 @ 16:29:18
URL: http://najjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0