Home sweet Home

Då var man hemma efter en dag med Jobb o träning.
Hade glömt hur det ser ut på Friskis efter klockan 18.00 en vardag. Mycket folk.
Hett blir de massa hett. Svetten rann o jag är nöjd var jag åstadkom
Kalorierna har man börjat räkna nu igen efter uppehåll på en vecka.
Jobbigt att tänka igen, men jag vet att det funkar. Funkar jätte bra.
Sååå nu är jag vrålhungrig. Tittar på mitt kycklinglår som tillagas i ugnen.
Måste räkna kalorier så jag vet om jag får äta något till det med... haha... Jobbigt att vara mig alltså ;)

Nu är de dusch som gäller. Sen kommer jag sova massa gott.
Undra om jag har järnbrist, är så trött och hängig mest hela tiden. Skit jobbigt,
Får köpa sen när lönen kommer, järntabletter alltså. Nu är det spara som gäller tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0