Bauguette Söndag

En vecko resumé kanske vore på sin plats nu när man fått ännu en vecka tillsammans med sin blivande sambo. Shit Blivande sambo. Det är stort. Jätte stort. Visst jag vet jag har varit det en gång tidigare. Men jag ska också klyschig nu med att detta är inte alls på samma sätt för det är det verkligen inte. Detta är äkta. Detta är på riktigt. Jag kan se hur jag vill ha framtiden tillsammans med Alexander. Hur vi går kanske från denna lägenheten till att köpa hus, skaffa barn och hund. Jaaa efter denna meningen kanske jag har skrämt honom så till den milda grad att jag får flytta in i lägenheten själv, men de är sånt man får ta ;) Hahaha. Nej jag ser fram imot happy times. Ska bli underbart att flytta ihop my Dear och fixa o trixa o få lägenheten som så vacker som bara vi kan sen är det Baguette Söndag som gäller=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0