sambofri....

Massa energi för ovanlighetens skull. Står o lagar man som måste bli klar och äten innan jag skyndar till Bussen som tar mig till photoshop kursen. Alla andra har väl varit duktiga o övat på att redigera, men de är ju inte lätt för mig som inte har de på datorn o inte laddar ner heller utan jag väntar snällt på att någon bara ska ge mig de istället, vet dock inte vem ;)
Jag är ju van att få allt jag pekar på som liten så det förföljer mig även nu när jag är vuxen...
Shit är jag vuxen?.. tror jag aldrig skrivit det tidigare.... hmmm de tål att tänkas på när tiden finns
Söt är iväg på kurs i gbg, åter imorgon så det blir att vara själv. Läskigt. Har redan glömt hur det känns.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0