Önskar att jag alltid va så HET.



Mitt "heta" nattlinne som Söt får uppleva ibland, men inatt var jag nog inte söt alls. Både jag och Malin som tydligen har blivit kärringar, börjar gäspa vid tolv tiden. Killarna måste allvarligt fundera på att byta ut oss mot några yngre förmågor för detta är ju inte OK. Haha=) Men kvällen var hur skoj som helt. O vilken match, kanske den mest spännande men att vi nollade mot portugal, inte illa alls=) Men åter till detta kärringbetendet, några tips ? Tycker jag äter varierande o rör på mig, knaprar till och med Rosenrot för energiens skull. Men icke =( men idag är en ny dag.
Och i vanliga fall brukar söndagen vara lite ångesfyllt då Söt brukar packa sin väska men nu, nu bor vi tillsammans=)
Ska hämta ett par Skor som jag beställt från Ellos.se idag o kanske ta en långpromenad.
Får se mer vad dagen har med sig =)=)

Kommentarer
Postat av: Karin

jag har ett par liknande.. supersöta

2008-10-12 @ 13:16:29
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Denise

Supersnyggt!!

Vad gäller kärringbeteendet...s... Samma är det här, jag har ju förvisso tidiga morgnar med barnen att skylla på, men det där går ändå i perioder...

Dessutom är det höst.... Snart blir du nog pigg igen!

Än närmar vi oss inte trettio... snart bättre, snart bättre, snart bättre... det får man intala sig.

Kramen!

2008-10-12 @ 16:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0