Jag är ju antistress, trodde jag iaf

God eftermiddag


Har varit en sväng i gamla lägenheten och skurat ugnen utan nått bländande resultat. Blir galen varför kan de inte bara bli skinnande rent. Använder ju Mr Muscler God Damit. Men så länge dom inte skickar mig en räkning sen så får jag väl vara nöjd. Mitt ryckande öga har inte slutat än, blir lite smått galen på detta. Har vari med om en timme eller så innan men hela dagen, halllååååå... Har googlat de o tydligen kan de bero på stress, halllååå igen min stressiga period har ju varit här med flytten o allt, nu är det ju lugna gatan, plus att jag varit ledig i nästan 3 dagar från jobbet. Är det ett efterskalv ? Nej men jag får väl lägga mig på soffan nyduschad i pjamaskläder och stressa ner då ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ryckningar i ögat kan absolut vara stress! det kan även komma som ett "efterskalv"... ta det lugnt o ta hand om dig själv så ska du se att det går över =)

2008-10-01 @ 18:05:19
Postat av: Emma

hej babiii..

Brukar också få ryckningar i ögat. Är vi såna stressade människor.. Blir man det när man blir gammal eller? För vi är ju 23 eller var det 24 ;)

Förlåt att jag inte svarade på sms.et igår kom på det för sent. Puss

2008-10-01 @ 19:18:39
URL: http://emsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0