gym&Vin och farligheter

Idag är idag, och idag blir jag offentligt sambo. Söt hade sin sista arbetsdag uppe i Norrköping och är i detta nu på väg med sin absolut sista väska ner till mig och vår lägenhet. Känns mycket märkligt.underbart men surrealistiskt Känns som det inte riktigt är verkligt och har ju trots allt velat att denna dagen skulle komma så länge och nu är den här. Kommer nog ta ett tag att förstå att nu är det han och jag här, här i Jönköping. Det är ju samma sak med lägenheten, den känns ju ännu inte som vår trotsa att jag bott här i två veckor på dagen. Brukar ju nästan gå åt andra hållet, det gamla hållet när man ska hem från jobbet om kvällarna..
Idag började jag 8 så automatiskt slutar
man 17.00 då, helt underbart. så det blev gymmet efter det och lite trappmaskin, rodd, löpmaskin så svetten rann. Nu är det dusch och finputsning inför att prinsen kommer. Ska korka upp vinflaskan så jag är lite halvfarlig när han kommer. sen ska jag bjuda på take away. Imorgon är det städ av gamla lägenheten.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0