Tisdag kvällen här hemma.

Haft en toppen dag, vaknade jätte sent och tog det lugnt innan vi stack ner
på stan och åt räkmacka o smaskade glass=) Sen hem till Päronen och hämtade en
fjärrkontroll till Dvdn jag lånat, allt blir så mycket lättare när man man byta subtitle.
Sen kom Emma och hämtade oss och vi åkte och gick med vovven runt Västersjön.
Väl hemma var det bara att byta om o iväg och möta upp Sara & Martin för att äta tapas
AnnaGretas. Så himlans mysigt ! Efter det blev det en drink på Twin för att sedan hamna i soffan
här hemma med film och att spela Sims som Älskling köpte till mig igår. Det är bara för att rättfärdiga
sitt egna spelberoende som han ska få mig "hooked" haha, men det är OK=)

3 dagar till Kroatien. Imorgon ska vi fixa inför resan, shoppa en del och växla pengar.

So long mother Fuckers



Bild: Jag själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0