Det mest romantiska..

Kommer aldrig glömma en av dom romantiska gesterna Alex har gjort till mig.
Av någon oförklarig anledning så hade min näst sista cd av säsong i min sex in the city box försvunnit.
Antar att någon ville mig hemskt illa som kunde göra denna hemska gärning för att
det ska vara jag själv som förvirrat bort den finns inte på kartan ;)

Alex hade uppmärksammat detta, kanske var för att jag grät över det dag som natt så han kom en
dag med ett paket till mig och inuti var det min cd.
Det dröjde sedan ett tag då jag var hemma hos honom och såg i dvd hyllan att resten av säsongen stod där så han hade alltså gått och köpt hela säsongen för jag skulle få min ynka cd, är inte det Kärlek så säg...

Du och jag Bejbi


Kommentarer
Postat av: alex

haha, fast det var faktiskt aldrig meningen att du skulle få veta hur jag fixat den skivan ;) men men.

Du och jag älskling :)

2008-06-05 @ 16:27:07
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/
Postat av: Emil

Intressant att du har Sex and the City på cd - ljudbok eller? :-)

2008-06-08 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0