15 Arbetstimmar kvar till semester och frihet.

Nedräkningen har börjat..

Märker att även kunderna har tagit semester från butiken iaf, inte så jag gråter för det men
tiden går ju inte lika fort. Mitt hår igår vatt mycket bra, blev lite andra kontraster och ett helt annat liv i håret,
dock så drar det lite åt det röda hållet som jag avskyr men men får väl bara inse faktum.

Alexander kommer ju ner imorgon kväll men han ska jobba på dreamhack hela helgen så honom kommer man knappt se, vilket är lite tråkigt.. men men bara bita i det sura äpplet och inse att jag kommer ha tid med honom resterande semesterveckor. Verkar som vi ska dra till Göteborg efter helgen och hälsa på Telia kollegan Mangnus och njuta på Ön Tjörn med vad jag hoppas massa sprit och busigheter.

Nu börjar jag bli hungrig också, måste vara den 60 minuters långa promenaden i morse vid halv sju som gör sig påmind ;) Seeeeeeeeeeeeeeemester hallå kom snabbare. Sålde precis en lila mobil till en gay. wohooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0