uppdatering utomlands.wooooow


Här sitter jag mitt i Tyska landsbyggden och har hackat mig in på ett nätverk. muhhahahahaha.
Sovit på ett mysigt gasthof i en by som  hette Aufham.
Allt är tipptopp=)
Drog ner väldigt snabbt till Kroatien där vi hamnade i en liten stad som hette Crinkevinke(?)
där stannade vi i 6 dagar i en mysig lägenhet vi kom över. Massa bad, sol o drinkar. Sen drogs de vidare till
en annan Kroatisk stad som hette Pula där vi kollade in lite kultur med tempel och ampfiteater=)
Sen blev det Italien med en dag i Venedig, igår alltså... massa vatten o gondoler o as dyrt.
Vackert var de men man skulle bli ruinerad om man skulle stanna där så vi drog Norr ut o hamnde då i Tyskland o denna byn=)
Undebart att ha så fria vingar..
Hur mycke bilder som helst har jag tagit. ska sitta o pilla med det när jag kommer hem.
Nu ska vi nog åka moyt Berlin o ev stanna där eller om vi ska dra till det stora nöjesfältet=)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0