kroppsnoja

Dagen har bara dragit förbi i raket fart. Började med att jag bjöd min Man på
Baguette med skagen o skinka till frukost. En väldig populär frulle måste jag säga ;)
Sen stack Alex iväg i hettan för att Bada med en polare, jag och min kroppsnoja ville
bespara allmänheten åsynen av likblek o småfet så jag mitt dumhuvud stannade hemma.
Jaja satsar på att få bort mina hjärnspöken o extrakilon till Beach 2009. Har ju varit ett himlens fuskade här ihelgen
men det får man ändra på till veckans start. Har ändå gått ner snart det jag gick upp under semestern.
men nog pratat om det. jag möte upp killarna sedan för ett parti mingolf, men vi hann väl komma till
Bana 13 tills vi gav upp av vätskebrist. Nu vankas det middag i form att färskpotatis och sill sen ska
väskan packas för att ta Bussen till Jönköping i morgon igen.
Kommer komma in till Jobbet efter Lunch så det är skönt att det blir en kortisdag.

Ska lägga upp lite bilder sen hemma av min
helg, min då på min pixbox sida.

http://www.pixbox.se/usr_show_id135380_page0_order1.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0