Kommer jag få Borrelia?

Hur kunde denna dagen bli så bra till slut, medans gårdagen var katastrofal ?

Hade fullt med folk hela dagen i butiken men ändå funkade det jätte bra.
Ja, jag kände inte att jag vill hugga av mig mitt eget huvud o slänga det i närmsta papperskorg.
Det kallar jag bra dag!

Efter jobbet sprang jag till Bion och Möte upp Mamma. Bion var så bra som jag trodde.
Tror alla flickor/damer i salen satt och snyftade när det till slut ändå blev Carry o Mr Big. Åhhhhhh..
Naaaaaw...

Nu är kvällens dusch gjord innan det är dags för att sova lite och kanske drömma om min
Prins. Känns verkligen som jag är nykär för så fort jag tänker på honom får jag fjärilar i magen
och hjärtat hoppar till, eller är jag bara kass i magen o håller på att får hjärtsvikt ?
Neeeeeeeee.

By the way, Fick ett fästigbett för 4 veckor sedan. Än idag är det ett upphöjt bitmärke.
Ska man vara orolig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0