Jag behöver min drog.

Ligger och plågar mig själv till frustration. Kollar på Bilder av Choklad, min passion, min tröst min kärlek.
Var tvungen att gå och lägga mig för att inte springa ut genom dörren utan skor o tröja bara få i mig lite
av den härligast drogen som finns. Men tanken på att det ryms ungefär 500 kcal i 100 gram choklad gör
det inte värt det. För jag skulle inte kunna nöja mig med ynka 100 gram, jag vill ha den största kakan.
Så jag gör så att jag lägger mig här i sängen och tänker på morötter i stället.


Kommentarer
Postat av: alex

haha, sötis. Kanske dags köpa lite morötter också? så du har nått att knapra på kvällen

2008-07-23 @ 08:01:10
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0