hatar att tvätta

Glöm förkatten inte att kolla in

mitt album lite då och då, lägg till som favorit :)
http://www.pixbox.se/usr_show_id135380_page0_order1.html

Inte för det kommit upp någe nytt än men men!




Ute igår, tror vi tog första drinken här hemma vid 16.00 så kvällen blev relativt tidig, var väl hemma vid
tolvtiden, Älskling hade nog kunnat försätta ett tag till ute men jag vill lämna in handuken. Man ska
avsluta när det är som bäst har jag lärt mig. Känner mig lite sliten idag. Kan det bero på att klockan åtta
i morse ringde alarmet och det var dags för tvätt eller kan det vara att jag blandade hej vilt med Drinkar,
körsbärsöl och rödtjut ?
Tack bror för en trevlig kväll med Vännerna, gör vi gärna om.

Så vad händer för Josefin Idag? Tvätt som sagt. Hoppas på att Herrn som fortfarande sover ska
gå o köpa nybakat bröd till mig nu när jag är uppe och tvättar hans kalsonger.
Sen blir det nog party ikväll med, vart och med vem/vilka är inte bestämt än men törsten måste släckas
innan Detox och dietandet tar vid på Måndag.





Bild: Jag själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0