Är jobbet allt ?

Huvudvärken o stressen som var som bortblåst på semestern är tillbaka igen.
Har inte mått bra alls idag. Undra om det är något som kommer försvinna med att
Alexander flyttar eller om det inte alls har med det att göra utan att jag måste ta mig vidare..
Men vidare till vad? kommer jag gå framåt eller bakåt? Vad ska jag börja någonstans?
Kanske bättre att bita ihop och se om det blir bättre med tiden.
Kan inte heller sätta finger på vad det är som får mig att känna stress och obehag.
Lustigt inlägg o osammanhängande men någongång måste även dom komma.
Känner att jag behöver hjälp, även fast jag vet att bara jag kan göra något  åt situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0