Visst är Ni avundsjuka. MUHAHAHA!

Kändes verkligen att det hade gått  X antal dagar sen man sist tränade för allt
var helt plötsligt skita jobbigt. Dröjde inte länge på "flygmaskinen" tills svettens rann och jag blev som en
flåsande tomat, men då måste det ju ta extra hårt på låren får man hoppas. Får träna hårdare i morgon. Stod ett tag brevid en brud som såg ut som hon precis stigit ur en barbiekartong, trött jag blir. Är man där för att träna och ta i eller för att stå o fjolla o puta med läpparna, nog putar jag men som jag tidigare nämt är det en sjukdom jag har men fjolla nähä du =) Men mest stör jag mig på mig själv att jag ens tar upp och skriver om det i bloggen,
är det dålig skälvkänsla det handlar om ?

Har iaf bäddat rent i master bedroom så efter dagens Tv dos är det dit jag beger mig ihop med datorn.
Ska allt lägga mig och kolla på lite Little Britain, sjuuukt kul !

Och bara för att Ni ska bli avundsjuka på mig så lägger jag ut bilder på Alla mina mobiler.

   

och snart denna med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0