Vardagen tar vid igen.

Nu ligger man i sängen i jkpg igen, kom hem för ungefär 20 min sen.
Har haft det underbart i Norrköping tillsammans med A. Absolut en stad jag längtar till att få komma tillbaka till
Hade ju äran att få träffa hans syster och hennes man man. Så härliga människor, kan verkligen förstå varför A alltid pratar så gott om dom. Ser fram imot att få lära känna mer människor i A:s omgivning, men som sagt tiden har vi ju. Saknar honom så mycket redan. Mitt hjärta är ditt.



Höll på att inte komma hem iaf, inte för att det hade gjort så mycke. Sj är inte att lita på, som tur va kunde
Papi hämta upp mig i Nässjö, annars hade jag väl fortfarande suttit där i detta nu. Efter en helg av svullande är det dags att ta tag i detta och släppa arslet till gymmet allt för många gånger denna veckan. Varför blir det så när man träffat någon att man fullkomligt skiter i allt var nyttigt heter när man är tillsammans, men när ensamheten tränger på så kommer även ångesten. mina växter hade dött när jag kom hem nu, ja det är ju inte heller hälsosamt att svälta sig, så det är väl den där gyllene medelvägen man letar efter.

Kommentarer
Postat av: Milla

Det var verkligen supertrevligt att träffa dig och hoppas att vi kan få tillfälle att göra det snart igen. Bara så du vet så är du utmanad, så går det när man gnäller över att jag är dålig på att uppdatera =). Kram

2008-03-01 @ 14:09:27
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0