Trötta muskler.

Bad ju Emma att köra slut på mig idag på gymmet
och hon lyckades riktigt bra. Hon e grym !! Stod framför speglen med
fria vikter och mörda mina axlar och armar totalt. Hon är den enda som
kan pusha mig, för jag vill alltid bara göra henne stolt. haha.
Det roliga var att man såg avundsjuka blickar från killarna
då Emma har betydligt snyggare och deffade armar än dom flesta =)

Sen stack jag hem och duschade innan det var dags att åka upp till a6 för mat och Emma
skulle lämna tillbaka kläder för att klara månaden ut. haha. Ja det är lika
illa för mig denna månaden, 17 dagar kvar till lön och aldrig tidigare har kläderna varit så snygga
och skorna så sköna, lustigt det där. vill bara ha allt.
Blir nog att försöka hålla igen rätt rejält, får bara gå ut en dag denna helgen och det blir imorgon.
Party med Kalle och Annie har jag hört ryktes väg..
Ne nu ska jag städa undan här hemma så det blir helgmysigt i min lilla lya
och att jag med gott samvete kan sjunka ner i soffan och vänta på att
något spännande ska hända.


Kommentarer
Postat av: Alex

Sötnos :) Så detär Emma som är nyckeln till din träning, ;)

2008-02-08 @ 19:50:42
URL: http://lovehatereligion.blogg.se
Postat av: Emma

Du är grym =)

2008-02-08 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0