Transportsträcka..

God Morgon

Idag är man lite halv seg. Alexanders buss gick vid 01.45 inatt.
Men snäll som han är så slapp jag följa med då utan fick ligga kvar i min säng.
Han ville inte att jag skulle behöva springa hem själv sen  mitt i natten. Naaaaaaaw..
Det sjuka är att jag saknar honom så redan♥

Hört rykten om att han ska börja blogga igen, spännande!
Idag på schemat står det. jobba, äta, sova dö. kanske lite träning med och förhoppningsvis
fika med Sara om hon inte bangar =/

Fick sms av Mamma min att hon ville gå på bio och ut o äta på Onsdag. Mysigt värre.

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja, visst ska det börjas blogga lite igen. bloggadress kommer senare under dagen ;)

2008-02-04 @ 11:20:52
Postat av: Alex

Och jag vill vandra den med dig

2008-02-04 @ 13:43:13
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0