morning boys and girls.

image103
Önskar Att Detta Var En Vy Man Såg När Man Vaknade På Morgonen, Some Day Kankse...

Bryter lite ny is på morgonen här, ruckar lite på vanerna/ovanerna.
Det är inte nyhetsmorgon som går varm denna morgonen utan jag råkade ratta in "Vakna med the Voice"
Och faktiskt känner mig lite piggare, lite klatchigare !!
Låg vaken alldeles för länge igår och pratade med A, både enkla och lite jobbiga ämnen.
Mycke som rör sig i mitt lilla huvud, mycket jag har svårt att förstå mig på.
Men jag är ju förälskad i honom så det är bara svälja (Oooops)

HA EN TREVLIG DAG!

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja, det hade inte varit fel vakna till det sceneriet.
Oh, the voice, jag som precis börjat kolla på nyhetsmorgon, hur ska detta gå? :)
Ja, det finns en hel del jobbiga saker under ytan, men vi klarar det tillsammans :)

2008-02-06 @ 08:24:16
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/
Postat av: joel

läste först på göteborgs massageskola, men nu läser jag ju som sagt i australien i ett år. Det är roligt att variera eftersom de lär ut helt andra tekniker och stiler här. mycket mer asieninspirerat.. det hade du ju kunnat göra, det är mycket armbåge och sånt :)

2008-02-06 @ 08:37:06
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0