Lööööövly day, jaaaaaaaaa!

Godmorgon Sverige

Självklart kunde jag inte sova längre än till 7, men det är
ju som det brukar vara. Ska det behövas en karl i sängen
för att man ska kunna ligga kvar, men ibland räcker ju inte ens det.
slängde mig i soffan ocg kollade på The Holiday för andra gången, så bra!

Nu står jag i butiken och dricker mitt ljumma kaffe, hoppas
det inte blir stormning idag, hoppas folk har för lite pengar och
för lite tid för att våga sig in =)  säljare ut i fingertopparna, yeaaah right. inte idag !
Jobbar ihop med Anna panna

 Titta så söt hon är =)

Ska sticka iväg till the gym sen o möta upp Emma, kan ännu ondare i låren
idag men inbillar mig att det blir bättre av att träna ;)
Ikväll kommer det folk hem till mig o vi ska parta till melodifestivalen.
Undra vilken låt som ska få mina teliamobilpengar denna gången=)

hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0