känslosam ? Jag ?

Avskyr verkligen när det finns saker jag inte riktigt kan förstå mig på, avskyr att jag är så pass känslosam för mitt eget bästa. Vill ha reda på allt. men vissa saker kan man inte läsa sig till,
vissa frågor finns det inget svar på bara andras tolkningar och då är jag rädd att det kan gå jätte fel om man läser in sig för mycket på det sättet.
Är det inte bättre då att stå helt utanför fast med sina egna tankar sina egna tolkningar istället för följa någon annans..
Ensam är stark. Men det är förbaskat lätt för mig att säga, för vad vet jag egentligen ? Är inte uppväxt med annat än att bara tro på mig själv och kan ju tycka att det har tagit mig ganska långt här i livet.
Jag behöver aldrig oroa mig över att någon i min närhet skulle ta avstånd ifrån mig. Kommer aldrig behöva oroa mig över att behöva stå där själv. Så det kanske är så att jag bara ska ta ett steg och sidan och låta saker och ting ske..

Kommentarer
Postat av: Emma

bidde en dålig lista. jag ska skärpa mig. Love you

2008-02-12 @ 12:13:55
Postat av: emma

haha.. jag vet.. skrev det lite för att jävlas. Tänkte ta med lite andra mediokra artister som Lars Winnerbäck och Miss Li också men ville inte reta upp dig för mkt =)

2008-02-12 @ 13:20:46
Postat av: Alex

Tycker du är underbar som verkligen bryr dig. Håller med om att det är tunga saker, men älskar att du försöker och vill.

2008-02-12 @ 14:15:20
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0