Jag har ont

Idag ska jag sannerligen ha en klapp på axlen för att varit duktig.
Gick och tränande fast kroppen helt sa imot, gårdagens träning på gymmet
samt ett X antal dansteg igår kväll har tagit ut sin rätt. värker precis överallt =)
När jag avslutade dagen träning med rodden och hade 1000 meter kvar så kändes det som
jag skulle kräkas och att kroppen skulle gå sönder men för att bevisa för mig själv att
jag inte är lat så pushade jag mig själv så jag gick därifrån nöjd !!

Så nu ska jag väl hoppa in i duschen för andra gången idag och
ta ett beslut om jag orkar gå ut idag men har iaf helt missat
att köpa något att förfesta på. Oops ! Jaja får se vad som händer.

Alexander är forfarande kvar i Göteborg och ska idag gå på
Melodifestivalen, jag var och såg en delfinal förra året och
hur mycket jag än säger att jag inte kan mä schlager så
föll man för stämningen. Imån kommer min Löve hem
till mig och jag ska låsa om honom och kasta bort nycklen
så han stannar för alltid.     kärlek

Kommentarer
Postat av: Alex

hej söt! Ja du var verkligen grym idag! Great work så att säga ;)
Ja, ska bli underbart att komma hem och få vara med dig. Längtar. Love

2008-02-09 @ 18:48:10
URL: http://lovehatereligion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0