hjärnjympa

Har ju aldrig behövt någonsin frågesätta nånting känns det som.
Och nu dom senaste månaderna är det en hel del som behöver klaras ut för
att mitt huvud ska fungerar som det ska, men jag vet att allt kommer ta tid.
Och försöker se istället allt som en häftig resa istället för att det på allt med förvirring..
För ja det är en resa, en outforskad resa för min del..

Sitter på jobbet och knapprar och hjälper folk med alla
deras problem, undrar hur folk klarar sig i världens utan Teliabutik.
Känns om vissa är helt handlingförlammade, taskigt läge=)
Kommit på att jag har världens bästa tålamod, iaf framför kund.
Berättar inte vad som händer bakom lyckta dörrar!

Idag blir det träning efter jobbet, fattar inte jag fortfarande kan
har sådan träningsvärk. Måste varit efter helgens ridtur.

Kommentarer
Postat av: Alex

Det är en resa, och med dig blir den resan så mycket mer underbar :)

2008-02-12 @ 14:55:32
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0