hejdå till måndag den 5/2 2008, aldrig mer.

Nightinajt

Nerbäddad i sängen min som ekar tom, den är för stor för bara en person.
Körde slut på mig på gymet iaf, underbar känsla. Då kanske man inte kan ha fullt så dåligt samvete
över 1/3 semla man sög i sig.
I morgon kanske A kikar förbi min Teliabutik på hans väg mot Göteborg där han ska vara
och jobba med melodifestivalen, Lycka vore väl
ändå det, hellre 5 minuter än inga alls.
Blir bjuden att mami på bio i morgon och efter det ska vi ut och äta,mysigt.
Hoppas bara att vi kan hålla sams, vet att jag är inte enkel att
ha att göra med men hon är ingen picknick heller, men jag Älskar henne över allt.

Ne ska gosa in mig bland kuddarna.


Tack min älskade A att Du förstår mig och även när Du inte gör det att Du endå finns där!

Kommentarer
Postat av: joel

hehe, inte alls :) vart gick du?

2008-02-05 @ 22:39:49
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: alex

finns alltid dar for dig

2008-02-05 @ 23:03:07
URL: http://lovehatereligion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0