going up..

Snacka om att känna sig lite halv szitsofren, ena dagen är man nere nästan så man får grus
i munnen och idag igen är jag mitt vanliga goa jag=)
Måste vara en blandning av kärleksfilmer, rosenrot och Alexander.

Har man blivit bränd som jag har blivit tidigare kan
det ibland vara svårt att lita på någon och dennes ord.
Är inte meningen att misstro.
- Kärlek

Jaja innan jag blir utbränd och går in i väggen..
Så passade jag på att ta denna fredagen ledig samt måndag, så nu har jag
4 hela dagar att vila upp kropp och själ.
Ska blanda dessa dagar med träning, vänner, kärlek och sömn.

Soffan är skön nu på morgonen, något kallt men.
Våra bästa år går här i bakgrunden, perfekt serie om man inte orkar följa den för kollar du
med en månad imellan är det fortfarande samma dag i serien. klockrent !

A fyller år idag. Önskar jag kunde vara i göteborg och får fira den, även
fast han inte gör det själv. JV.

                                                                                                                                                                              kramar.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra fredag :)

2008-02-08 @ 10:14:02
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Fridah

grattis på A :)

2008-02-08 @ 10:23:21
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0