En dag som alla andra, lika kärleksfull !

Ja jag klarar ju att öppna en butik helt själv vet vi ju nu, har ju
gjort det massa gånger tidigare men då alltid på helger.
Tänkte om det skulle skilja sig någe men icke, inga människor så långt ögat
kan nå.
Som det ska vara -muahahaha-

Jaha då var det ♥ alla hjärtansdag ♥ en dag jag firar varje dag nuförtiden.
Det är verkligen så. Och det är så det ska vara.
Varför bara försöka anstränga sig en dag på året att vara extra
söt och ge den perfekta kärleksförklaringen i form av presenter och ord,
all denna stress och ångest gör ju
verkligen att dagen förlorar sitt syfte.
Nee visa varje dag hur mycke du älskar och uppskattar din käresta tycker jag.

A,  Du betyder världen för mig.

Kommentarer
Postat av: Alex

Du betyder världen för mig

2008-02-14 @ 09:34:14
URL: http://lovehatereligion.blogg.se
Postat av: Emma

Love you.. everyday =)

2008-02-14 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0