Dålig, är mitt mellanamn.

Och vad var min ursäkt till att skippa träningen idag ?
Jo just det jag skulle fika vid 8 tiden och äta en stor chokladkaka.. Hallllllååååååå. Vad pysslar jag med, fortsätter jag hålla på så här så mister jag respekten för mig själv.
Ska det vara så förbannat svårt att hålla sig hälsosam.

Vart är Anna Skipper när man behöver det, eller vart är min träningskompis?
Vart är personen som ska slita Ben&Jerry glassen ur mina tassar?
Gör om. Gör rätt. är det verkligen så enkelt. KaraktärKaraktär!
Blir spyfärdig på mig själv.
image99

Kommentarer
Postat av: Alex

Du är skitduktig tycker jag!

2008-02-05 @ 08:34:53
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0